Klasy produktów

Blachy klas

PRESTIGE

Blachy klas

ALUMINIUM

Blachy klas

PREMIUM

Jak zbudowane są nasze blachy?

01

Warstwa wierzchnia

Finalny lakier organiczny, którego specyficzne cechy odzworowują walory jakościowe i estetyczne produktu. Lakier końcowy wyróżniają odmienne właściwości w zależności od klasy produktu.

02

Farba podkładowa

Warstwa gruntująca, zwiększająca odporność na rdzę czerwoną lub białą (w przypadku aluminium) oraz poprawiająca przyczepność warstwy wierzchniej.

03

Warstwa pasywna

Odpowiedzialna jest za oczyszczanie powłoki cynku lub stopu Aluminium-Mangan-Magnez tak aby skuteczniej nałożyć kolejną warstwę.

04

Warstwa cynku

Cynkowanie zabezpiecza blachę stalową przed efektem wilgoci czyli rdzą. Ilość cynku na naszych blachach wynosi 275-350 g/m2 obustronnie.

05

Zabezpieczający lakier

Standardowe wykończenie spodniej strony blachy dachowej. Blachy SSAB wyróżniają się nadrukiem(*) umieszczonym pod powłoką lakieru epoksydowego, którego nie można zmazać, np. acetonem.

06

Rdzeń stalowy lub aluminiowy

Szkielet blachy, a jego grubość, zawartość żelaza w rudzie oraz pozostałe domieszki wraz z walcowaniem odpowiadają za charakterystykę trwłości i elastyczności.

Profesjonalizm i doświadczenie

Przed zakupem produktu oraz po jego nabyciu prosimy o zapoznanie się z dokumentem „Techniczne zalecenia eksploatacji systemu dachowego” (dostępnym w serwisie www.bratex.pl oraz przy każdym produkcie). Stosowanie się do zawartych w dokumencie zaleceń pomoże Państwu uniknąć przykrych i niespodziewanych efektów strat wartości pokrycia dachowego oraz zachować warunki gwarancji.

Nadruk pod lakierem epoksydowym jest standardowym oznakowaniem blach koncernu SSAB oraz VOESTALPINE. Istnieją jednak specyficzne sytuacje, kiedy nadruk nie jest obecny na danej partii towaru. Jest to spowodowane uwarunkowaniami technicznymi w hucie. Produkt bez nadruku posiada identyczne cechy jakościowe i funkcjonalne jak produkt z nadrukiem. W celu zapewnienia klienta o dostawie oryginalnego towaru firma BRATEX DACHY na prośbę dystrybutora lub klienta finalnego organizuje imienne oświadczenie z huty o gwarancji pochodzenia towaru. Nieistnienie nadruku na produkcie nie upoważnia zamawiającego do odmowy przyjęcia towaru.